Obecny czas to prawdziwy rozwój e-commerce. Wiele firm, tych małych i dużych rozpoczyna podbój internetu. Tworzyć trony i sklepy internetowe, by zwiększyć zasięgi sprzedaży. Prawda jest jednak taka, że bez odpowiedniej promocji te strony mogą nie zostać odnalezione przez potencjalnych klientów.
Social media to potęga!
Nie da się ukryć, że media społecznościowe są istotną częścią biznesu. Warto więc zastanowić się nad ich profesjonalnym prowadzeniem. Nie powinno się jednak wybierać ich na tzw „chybił trafił”. Najlepiej jest przyjrzeć się swojemu biznesowi przez popularne narzędzia do analizy ruchu i ocenić jaka grupa docelowa stanie się jego targetem. Wówczas można wybrać jedno z popularnych mediów. Może to być Facebook, Instagram, LinkedIn czy też Twitter. Każdy z nich dociera do innej grupy społeczeństwa. Tak więc jeśli chcesz swój biznes kierować do osób młodych, zainteresowanych modą to zainwestuj w Facebook lub Instagram, możesz sobie odpuścić pozostałe media.
Linkowanie wewnętrzne
Na czym polega linkowanie wewnętrzne i dlaczego jest przydatne? Takie działanie jest niezwykle istotne dla optymalizacji strony i jej pozycjonowania. Polega ono na umieszczaniu linków w obrębie serwisu, które kierują na inne podstrony danej domeny. Ułatwiają one wyszukiwanie istotnych informacji nie tylko użytkownikom, ale również robotom Google. Co za tym idzie? Przede wszystkim indeksowanie podstron. To z kolei przekłada się na pozycję danej domeny w wynikach wyszukiwania Google i zwiększenie ruchu na stronie.
Lista mailingowa
Lista mailingowa to podstawa budowania ruchu na stronie o czym można przeczytać np. na https://allebiznes.pl/. Dzięki niej można rozsyłać informacje o nowych usługach, a także aktualnych promocjach jakie zostały wdrożone. Taka lista kontaktów zapewni utrzymanie relacji z kontrahentami czy tez użytkownikami strony. Jak ją tworzyć? Jest na to kilka sposobów. Pierwszy to danie użytkownikowi możliwości zapisania się do newslettera. Drugi to umieszczenie odnośnika do subskrypcji.