Czym powinien wyróżniać się doskonały design ulotki

Dzisiaj porozmawiamy o naszych najlepszych wskazówkach, które należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu i drukowaniu ulotek.

Świetny design ma znaczenie!

Różnica, jaką profesjonalny grafik może wprowadzić do projektu ulotki, jest nie do pomyślenia. Każdy choć raz miał do czynienia z projektem ulotki, który wyglądał jak idealna całość. Świetny grafik potrafi znakomicie połączyć typografię, fotografię, by na tej kanwie stworzyć idealną ulotkę dla firmy lub organizacji.

To zrozumienie tego, jaki wielki wpływ ma projekt na druk ulotek, odróżnia wysokiej klasy grafików od wszystkich osób, które po prostu mają Photoshopa.

Doskonały druk ulotek – doskonałe zdjęcia

Użycie w projektach ulotek doskonałych zdjęć to niemal połowa sukcesu. Zlecając projekt na zewnątrz, upewnij się, że będzie realizował go ktoś, kto ma dostęp do milionów wysokiej jakości fotografii np. ze stocków. Każda taka strona współpracuje z ogromną różnorodnością utalentowanych fotografów zajmujących się wszelkiego rodzaju fotografią wysokiej jakości. 

Jeśli chcesz cieszyć się drukiem ulotki – zalecamy używanie tylko fotografii HD. Nawet najlepsza drukarnia nic nie wskóra, jeśli przesłany projekt kuleje pod tym względem.

Druk ulotek a doskonała gramatura i rodzaj papieru

Często pomijanym, ale niezwykle ważnym czynnikiem jest gramatura papieru, który wybierasz do druku ulotek. Użycie lekkiego papieru przyniesie jedynie wrażenie taniości, a użycie ciężkiego papieru może być przesadą dla konkretnego produktu. Poniżej przedstawiamy niektóre z najczęstszych rodzajów papieru z zaleceniami, kto może z takich skorzystać.

  • 130 gsm lub mniej – to często najtańszy papier, jaki wykorzystuje drukarnia, wykorzystywany głównie do masowych przesyłek pocztowych lub produktów o minimalnej wartości. Wiele firm używa tej gramatury papieru do wydrukowanych ulotek, gdy ich celem jest dotarcie do bardzo szerokiej grupy odbiorców.
  • 170gsm -opcja pośrednia, która jest niezwykle powszechny. W przypadku ulotek jest to zwykle najpopularniejsza gramatura papieru. Jest bardzo opłacalna i jest idealna do większości zastosowań.
  • 350 g / m2 – popularnie zwana grubością kartki pocztowej, doskonale nadaje się do produktów z wyższej półki. Jeśli dostarczasz produkty lub usługi o wysokiej wartości, prawdopodobnie jest to gramatura papieru, którą powinieneś wybrać.

Jeśli chodzi o druk ulotek – gramatura to zdecydowanie nie wszystko! Wybór odpowiedniego rodzaju papieru jest nie mniej ważny dla sukcesu ulotki. Rodzaj papieru zależy wyłącznie od gustu osoby zamawiającej, ale warto poznać niektóre z najpopularniejszych rodzajów, aby wiedzieć, kiedy najlepiej je wykorzystać. Dla przykładu satyna lub półpołysk zapewnia żywe odwzorowanie kolorów na zdjęciach, a niepowlekane wykończenie jest idealne do powielania stonowanych barw.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here