piątek, wrzesień 20, 2024

Jak wysłać paczkę do Australii?

0
KURIER

Nasza paczka do Australii może zostać wysłana w prosty i szybki sposób. Wysyłka do tak odległego kraju może budzić obawy. Odległość pomiędzy Polską i Australią to prawie 14 000 km. O czym powinniśmy pamiętać, zamawiając kuriera do tego egzotycznego zakątka świata? Spieszymy z odpowiedzią.

Ile kosztuje paczka do Australii?

Koszt usługi zależy od wielkości paczki oraz od czasu jej dostarczenia (przesyłka standardowa lub ekspresowa). Przykładowo w firmie FedEx Lotniczy cena za wysyłkę takiej paczki zaczyna się od 180 zł. Firmy kurierskie na swojej stronie udostępniają również dokumenty do wypełnienia przez nadawcę, które są niezbędne przy wysyłce paczki do Australii. Dużymi udogodnieniami są nadanie przesyłce specjalnego numeru, dzięki któremu możemy śledzić naszą przesyłkę o dowolnej porze oraz możliwość wykupienia ubezpieczenia paczki.

Ile czasu idzie paczka do Australii?

Czas dostarczenia paczki do Australii zależy od wybranego pakietu (standard lub ekspres) oraz od miasta, do którego nadajemy paczkę. Przykładowo dostawa przesyłki do Sydney czy Melbourne może zostać zrealizowana już w 3 dni robocze w przypadku DHL Express. Do innych miast w Australii czas transportu może wynieść od 4 do 6 dni roboczych. Czas ten może jednak ulec wydłużeniu ze względu na: ograniczenia lotnicze, zwiększoną liczbę przesyłek, trudne warunki pogodowe, ograniczenia związane z COVID-19 oraz nasilenie kontroli granicznych. W przypadkach tych czas dostarczenia paczki może się wydłużyć nawet o 10 dni. Na szybkość dostarczenia ma również wpływ odpowiednie jej przygotowanie, czyli zgodne z obowiązującymi wymogami opakowanie oraz zawartość. Jeśli prawidłowo wykonasz te kroki, paczka do Australii dotrze bez problemu.

Jak nadać paczkę do Australii?

Przed wysłaniem paczki warto zapoznać się z regulaminem rzeczy zabronionych na eksport z Polski i zastosować się do niego. Wśród towarów zabronionych znajdują się: pieniądze i środki płatnicze, papierosy, biżuteria, materiały niebezpieczne oraz zwierzęta. Jest kilka sposobów nadania paczki. Można to zrobić w danej firmie kurierskiej — zamawiając kuriera przez Internet lub zanosząc paczkę bezpośrednio do stacjonarnego punktu nadania. W pierwszym przypadku wszystkie formalności związane z nadaniem paczki możesz załatwić online. W drugim przypadku przygotowaną paczkę przynieść do punktu nadania. Możesz również skorzystać z porównywarki cen firm kurierskich. Pozwoli to na wybranie najtańszej opcji lub interesujących nas dodatkowych usług.

Aby paczka dotarła szczęśliwie, ważną kwestią jest również odpowiednie zabezpieczenie przesyłki przeciw uszkodzeniom, które mogą się zdarzyć podczas tak długiej podróży. Dlatego warto pamiętać o wytrzymałej taśmie do zabezpieczenia oraz wypełniaczu paczki.

Agencja pracy tymczasowej – dlaczego warto skorzystać z jej pomocy

0
Agencja pracy tymczasowej

Znalezienie idealnego pracownika, który jak ulał będzie pasował na dane stanowisko oraz do profilu działalności całej firmy to arcytrudne zadanie. Podczas rozmowy rekrutacyjnej, która trwa zwykle od pół godziny do godziny nie sposób “prześwietlić” na wylot przyszłego pracownika oraz zwyczajnie dowiedzieć się jakim jest człowiekiem, jakie ma zainteresowania i jaki styl pracy. A te wszystkie informacje są tak naprawdę kluczowe dla pracodawcy, który inwestuje w nowego pracownika swój czas i pieniądze. Aby znajdować zawsze idealnych kandydatów na oferowane stanowiska pracy, warto skorzystać z pomocy doświadczonego w prowadzeniu rekrutacji partnera, takiego jak agencja pracy tymczasowej. Taka agencja pracy tymczasowej pomoże Ci znaleźć odpowiednią osobę na odpowiednie stanowisko, niezależnie od tego czy szukasz pracownika na pierwszą linię frontu do kontaktu z klientem, do działań produkcyjnych czy najlepszego specjalisty w danej branży. Dzięki setkom rekrutacji dziennie, które przeprowadza agencja pracy tymczasowej, taki podmiot zewnętrzny posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie w szukaniu określonych pracowników pasujących do profilu Twojej firmy. Dowiedz się, dlaczego warto zlecić proces rekrutacji pracowników tymczasowych lub stałych agencji pracy tymczasowej i sprawdź w jakich obszarach agencja wesprze działania Twojej firmy. Nie zwlekaj z podjęciem słusznej decyzji i dowiedz się więcej w tym temacie. 

Czym zajmuje się agencja pracy tymczasowej?

Jak można wywnioskować z nazwy, agencja pracy tymczasowej zajmuje się głównie szukaniem pracowników tymczasowych, czyli zatrudnionych na określony, krótki czas, najczęściej do prac produkcyjnych lub prac magazynowo-sklepowych. Jednakże, takie działania to nie jedyne czym się zajmuje agencja pracy tymczasowej. Taka wyspecjalizowana jednostka odpowiada za całokształt procesów rekrutacyjnych i pozyskiwanie określonych pracowników z wielu różnych branż o bardzo różnym profilu wykształcenia i umiejętnościach. Praca agencji pracy tymczasowej nie kończy się na znalezieniu pracownika, ale obejmuje także szereg innych usług. W ramach outsourcingu agencje pracy tymczasowej mogą niejako przejąć pełną opiekę nad pracownikiem w obrębie przedsiębiorstwa. W zakresie ich kompetencji leży chociażby obsługa kadrowo-płacowa pracowników czy audyt i doradztwo zawodowe. 

Zatrudnienie agencji pracy tymczasowej w ramach outsourcingu niektórych działań w Twojej firmie to świetny sposób na usprawnienie działań w obrębie przedsiębiorstwa i zwiększenie opłacalności. Przekonaj się o tym sam! 

Jeżeli szukasz godnej polecenia agencji pracy tymczasowej, która ma na swoim koncie tysiące udanych rekrutacji pracowników na stanowiska w wielu różnych branżach, koniecznie odezwij się do Outworking. W tej agencji pracy tymczasowej, rekruterzy wierzą, że To odpowiedni ludzie stoją za sukcesem biznesów. Bez dobrze wykształconych pracowników o odpowiednich kwalifikacjach nie ma mowy o sukcesie żadnej firmy. Postaw na outsourcing usług HR i skorzystaj z wiedzy i doświadczenia agencji pracy tymczasowej Outworking. Przekonaj się ile czasu możesz zaoszczędzić na procesach wewnętrznych w firmie korzystając z wiedzy i doświadczenia agencji pracy tymczasowej, która nie tylko rekrutuje dla Ciebie odpowiednich pracowników, ale także zaopiekuje się nimi pod kątem kadrowo-płacowym. Wspólnie z agencją pracy tymczasowej outworking masz niepowtarzalną szansę na znalezienie odpowiednich ludzi, który wspólnie z Tobą zadbają o przyszłość Twojego przedsiębiorstwa. Skorzystaj ze sprawdzonego outsourcingu agencji pracy tymczasowej i samodzielnie sprawdź, jak takie usługi przełożą się na korzyści dla Twojej Firmy.. Skontaktuj się ze specjalistami HR z agencji pracy tymczasowej Outworking już dziś!

Jak zachęcić rodzinę do oszczędzania?

0
Jak zachęcić rodzinę do oszczędzania

W dobie ciężkiej sytuacji na rynku pracy oszczędzanie ciężko zarobionych pieniędzy jest naprawdę istotną rzeczą. Pozwoli to nam zabezpieczyć się na wypadek utraty pracy, ciągłej niezdolności do pracy czy różnych nieprzewidzianych wydarzeń losowych.

Zawód doradcy klienta bez tajemnic

0
Zawód doradcy klienta

Zarówno kształtowanie wizerunku firmy, jak i utrzymywanie prawidłowych relacji z jej klientami wydają się mieć kluczowe znaczenie dla budowania jej pozytywnego wizerunku. Nie jest to proste zadanie, zwłaszcza że wszyscy konkurenci danego przedsiębiorstwa również podejmują podobne działania. Z całą pewnością nie jest to jednak również zadanie niemożliwe do wykonania zwłaszcza, jeśli podjąć się go ma doradca klienta posiadający nie tylko wiedzę na temat tego zawodu, ale i doświadczenie praktyczne.

Obróbka powierzchniowa – co i jak

0
Obróbka powierzchniowa

Branże lotnicza czy motoryzacyjna to bez wątpienia gałęzie, które wymagają części wykonanych w najwyższej jakości i precyzji. Proces ich wytwarzania lub naprawy wiąże się najczęściej ze skomplikowaną obróbką powierzchniową, która wygładza, usuwa zabrudzenia i naloty jakie mogły powstać w czasie ich produkcji lub użytkowania. To właśnie w takich momentach ważna jest technika obróbki powierzchniowej wykonywana za pomocą maszyny do obróbki powierzchniowej. Współcześnie odchodzi się już od ręcznej obróbki z udziałem człowieka, a stawia się przede wszystkim na automatyzację tego procesu. Pozwala to na dokładniejsze, bardziej precyzyjne wykonanie zadania, a jednocześnie sprawia, że cały proces jest szybszy i nieco tańszy. Najpopularniejsze techniki obróbki materiałów i ich powierzchni to teraz obróbka wibrościerna oraz strumieniowo-ścierna. Mają one nieco inną charakterystykę i inne zadania, jednak obie skutecznie radzą sobie z postawionymi celami.

Maszyny do obróbki powierzchniowej metodą strumieniowo-ścierną

Ta technika obróbki powierzchniowej polega na uderzaniu w zadany materiał specjalnymi ścierniwami, które usuwają z niego zanieczyszczenia, lakier czy innego rodzaju powłoki. Jednak maszyny do obróbki powierzchniowej metodą strumieniowo-ścierną mogą również wykonywać dodatkowe zadania. W zależności od tego jakimi ścierniwami operują, mogą one na zadanym materiale dokonywać zmian – przeprowadzać chropowacenie za pomocą śrutu staliwnego, szorstkować przy pomoc elektrokorundu zwykłego, a nawet powodować matowienie dzięki zastosowaniu szlachetnego elektrokorundu. Technika obróbki powierzchniowej metodą strumieniowo-ścierną doskonale odnajduje się w przypadku potrzeb branży dentystycznej oraz w medycynie estetycznej.

Technika obróbki powierzchniowej metodą wibrościerną

Jedną z najnowszych technik obróbki wszelakich powierzchni jest metoda wibrościerna. W dużym skrócie polega ona na umieszczeniu przedmiotu czy też kawałka materiału wymagającego obróbki w specjalnym urządzeniu. Otacza się go specjalną mieszanką ceramicznych lub plastikowych kształtek oraz wodą i płynami. Dzięki wibracjom maszyny i wprawieniu całości czaszy wypełnionej tą mieszaniną dochodzi dodatkowo do rotacji, która pozwala na zlikwidowanie wszelkich nierówności i wygładzenie zadanej powierzchni. W niektórych przypadkach maszyny do obróbki powierzchniowej metodą wibrościerną mogą również polerować.

Jak zostać projektantem wnętrz?

0
projektant wnętrz

Chęć zostania projektantem wnętrz pojawia się nie tylko wtedy, gdy szuka się odpowiedzi na pytanie „gdzie iść na studia po szkole średniej”. Decyzja o zmianie zawodu może przyjść osobie w każdym wieku. Projektowanie wnętrz to stosunkowo młody zawód, a dziś istnieje duże zapotrzebowanie na dobrych specjalistów w tej dziedzinie.

Zalety bycia projektantem

  1. Wysoki popyt na rynku.
  2. Okazja do wykazania się kreatywnością.
  3. Stała komunikacja z ludźmi, regularny rozwój osobisty i zawodowy.
  4. Swobodny harmonogram pracy i niezależność (przy pracy na własny rachunek)
  5. Możesz pracować w każdym wieku.

Wady bycia projektantem

  1. Duża konkurencja.
  2. Brak rozwoju kariery w przypadku pracy dla studia projektowego.
  3. Konieczność ciągłego poszukiwania wiarygodnych partnerów (dostawców, producentów, ekip itp.)
  4. Potrzeba utrzymania przepływu zleceń – czasem jest ich zbyt dużo, czasem nie ma wcale.
  5. Musisz stale bronić swojego punktu widzenia lub znajdować kompromisy.
  6. Nie można przerwać pracy z powodu choroby lub problemów osobistych. Nikt nie może zastąpić projektanta prowadzącego projekt.

Ale jeśli jesteś osobą kreatywną, wiesz, jak organizować swój czas, to będziesz w stanie opanować zawód projektanta wnętrz.

Czym zajmuje się projektant wnętrz

Dużym błędem jest myślenie, że projektant zajmuje się tylko tworzeniem pięknych obrazów wnętrz w programie do projektowania. Praca projektanta składa się z wielu etapów:

Zbieranie założeń od potencjalnego klienta, spotkania z klientem, pomiary lokalu, poszukiwanie opcji koncepcyjnych, dobór mebli i materiałów wykończeniowych. Po wybraniu przez klienta konkretnego pomysłu, projektant sporządza serię projektów, najpierw projekty funkcjonalne, wizualizacje a potem dokumentację techniczną, które są następnie wykorzystywane przez ekipy wykończeniowe, stolarzy itp.

Na etapie nadzoru architektonicznego projektant współpracuje z wykonawcami, monitoruje zgodność prowadzonych prac z projektem i rozwiązuje powstałe problemy.

Więcej o tym czym zajmuje się projektant wnętrz możesz przeczytać na blogu wnętrzarskim.

Jak zostać projektantem wnętrz

Aby zostać projektantem wnętrz, musisz opanować szereg wiedzy i umiejętności. Istnieje kilka sposobów aby zrealizować ten cel.

Samodzielne opanowanie zawodu

W Internecie dostępnych jest wiele samouczków wideo (płatnych i bezpłatnych) poświęconych pracy projektanta wnętrz. Możesz czytać tematyczne książki. Jednak samodzielne opanowanie materiału ma wiele wad. Nikt Cię nie kontroluje i nie wiesz jakie błędy popełniasz w trakcie pracy. Niezależna ścieżka jest niestety długa i trudna.

Kursy

Możesz zostać projektantem wnętrz, przechodząc krótkie kursy. Przez kilka miesięcy profesjonaliści podpowiedzą Ci, jak poprawnie zorganizować swoją pracę, co musisz wiedzieć i umieć zrobić. Możesz wybrać kilka uzupełniających się obszarów: podstawy zawodu, lekcje pracy z programami, naukę kolorów itp.

Ważne jest, aby nie „utonąć” w różnorodności programów nauczania i nie zostać wiecznym uczniem.

Asystent projektanta wnętrz

Praca pod okiem fachowca to rzadka, ale bardzo dobra praktyka. Jest to rzadkie, ponieważ projektanci nie często zatrudniają praktykantów z powodu braku czasu. Ale jeśli masz szczęście i znalazłeś takiego specjalistę, to szybko korzystaj ze swojego szczęścia stawiając na praktyczne umiejętności.

Studia architektury wnętrz

Najbezpieczniej jest iść na studia. Aktualne informacje o kosztach, warunkach przyjęć i inne szczegóły można znaleźć na oficjalnych stronach internetowych uczelni.

Wybierając kursy lub studia, koniecznie zapoznaj się z programem. Aby zostać projektantem wnętrz, upewnij się, że program obejmuje przedmioty podstawowe i podstawy zawodu.

Aby mieć dobrą podstawę do późniejszej pracy, najlepiej jest uczyć się przez co najmniej rok. Ten czas pozwoli “nasiąknąć” tematem i nabrać pewnej biegłości.

Co powinien wiedzieć projektant wnętrz?

Czy muszę umieć rysować?

Idealnie byłoby posiadać umiejętność rysowania. Ale nowoczesne programy pozwolą obejść się bez tej umiejętności. Jednak dzięki opanowaniu podstaw rysowania łatwiej jest zrozumieć kompozycję, kolor i inne obszary, które są cenne w projektowaniu wnętrz.

Możesz też odwiedzić stronę internetową jednego z projektantów wnętrz aby szukać inspiracji i obejrzeć jego projekty https://mkdezere.eu/

Programy komputerowe

Najpopularniejsze programy i aplikacje:

  • Autodesk 3ds Max;
  • Google SketchUp;
  • Sweet Home 3D.
  • ArchiCAD;
  • AutoCAD;

Specyfika prac remontowo-budowlanych

Jeśli twoje podstawowe wykształcenie to inżynier, łatwo będzie ci opracować rysunki, zbudować wygląd wnętrza w powiązaniu z cechami technicznymi budynku. Ale jeśli posiadasz inny zawód, musisz opanować przynajmniej podstawowe zasady konstrukcji.

Projekt oświetlenia

Umiejętność prawidłowego przemyślenia oświetlenia w pomieszczeniu jest jednym z głównych wymagań stawianych projektantom. A w nowoczesnych projektach nie wystarczy powiesić żyrandol a na ścianie zamontować kinkiety. Konieczne jest stworzenie nastroju za pomocą światła, aby wpłynąć na emocje.

Umiejętności dodatkowe

Znajomość podstaw marketingu i zarządzania, rachunkowości, psychologii i innych specjalności jest bardzo przydatna w indywidualnej pracy projektanta wnętrz. Nie trzeba ich doskonale opanowywać – wraz z doświadczeniem wszystko się rozwinie, ale lepiej zacząć z pewnym przygotowaniem.

Jak rozpocząć pracę?

Po ukończeniu szkolenia z pewnością pojawi się pytanie, jak rozpocząć pracę jako projektant wnętrz? Istnieje kilka opcji.

Osobisty asystent architekta wnętrz

Jak wspomniano powyżej, możesz spróbować znaleźć praktyki u projektanta wnętrz. Łatwiej jest to zrobić po kursie, wtedy zarówno tobie, jak i projektantowi jest łatwiej współpracować. W praktycznym działaniu szybko nauczysz się podstaw i unikniesz wielu błędów.

Studio projektowe

Praca w pracowni pomoże ci bardzo szybko wejść do zawodu. Trzeba poświęcić czas na niskopłatną i rutynową pracę początkującego. Ale w otoczeniu doświadczonych kolegów zobaczysz, jak postępować w wybranych obszarach.

Samodzielna praktyka

Samodzielne rozpoczęcie pracy jest najtrudniejszym krokiem. Opanowanie zawodu będzie wiązało się z metodą prób i błędów. Trudno zacząć bez portfolio i mentora, który wspiera Cię w trudnych chwilach. Nie jest również łatwo znaleźć pierwsze zamówienia.

Wiele osób rozpoczyna karierę ze wspólnikiem. Będziecie się wspierać. Z czasem partnerstwo może się rozpaść, ale zdążysz zbudować portfolio i zdobędziesz pewne doświadczenie.

Przedewszystkim czytaj i zdobywaj więdzę, możesz ją to zrobić na dużych portalach tematycznych lub z artukłów na blogach projektantów takich jak ten https://projektowaniewnetrz24.eu/projekt-salonu-architekta-wnetrz-slow-kilka

Jak znaleźć swoje pierwsze zamówienia?

Decydując się na pracę jako niezależny projektant wnętrz, lepiej „poćwiczyć” na przyjaciołach i krewnych. Ludzie często dokonują remontów i zmian w swoich domach. Niektórzy z twoich przyjaciół zastanawiają się nad projektem mieszkania. Powiedz im, że możesz pomóc, opracować dla nich projekt, towarzyszyć przy zakupie mebli. Realizację będziesz mógł dodać do portfolio.

Następnie zadziała poczta pantoflowa. To główny kanał pozyskiwania klientów dla wszystkich projektantów, niezależnie od doświadczenia.

Ponadto działają reklamy w prasie i mediach społecznościowych. Stwórz własną stronę internetową – pozwalają na to nowoczesne kreatory stron internetowych. Witryna zacznie działać dla Ciebie i przyciągnie klientów.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli jesteś osobą zdeterminowaną i zorganizowaną, jeśli chcesz zostać projektantem wnętrz, wszystko się ułoży. Konsekwentnie opanuj wszystkie niezbędne umiejętności, przemyśl strategię biznesową, a z czasem dostaniesz zwrot z inwestycji który włożyłeś w rozwój zawodowy, zyskasz i będziesz cieszyć się nowym zawodem.

Wybierz kuriera DPD dla swoich przesyłek i nadaj je online

0
kurier

Czy często wysyłasz coś do znajomych i rodziny? A może przedsiębiorstwo, które prowadzisz, co jakiś czas wymaga wysyłki dokumentów lub nadawania paczek? Niezależnie od tego, jakie masz powody, by interesować się nadawaniem przesyłek, na pewno chciałbyś zrobić to w sposób, który jak najmniej zaburzy twój zwyczajny dzień. Dlatego chcielibyśmy zaproponować ci wygodne rozwiązaniem, jakim jest zamawianie kuriera online.

Dlaczego warto wybrać DPD?

DPD to przedsiębiorstwo przewozowe, które swoją działalność rozpoczęło we Francji w 1976 roku. Od tego czasu rozwinęło się do globalnej firmy, która za sprawą własnych punktów oraz sieci partnerskiej jest w stanie zaproponować możliwość przewiezienia paczki praktycznie do każdego zakątka na ziemi.

Co bardzo ważne, DPD za cel stawia sobie dobrą jakość obsługi klienta i stara się na każdym kroku zapewnić mu tyle możliwości wyboru i atrakcyjnych opcji, ile tylko może. Z tego względu odznacza się konkurencyjną ceną, szybkością dostaw oraz ciekawymi dodatkowymi usługami, które można dodać do wysyłanej paczki. W efekcie tworzy bardzo szeroki wachlarz ofert, od lekkich przesyłek krajowych aż po paczki międzynarodowe o dużych rozmiarach i wadze.

Dlaczego korzystanie z usług online jest lepsze niż ze stacjonarnych?

Internet stał się obecnie jednym z naszych podstawowych narzędzi we wszystkich dziedzinach życia. Nie dziwi więc, że również zamówienie kuriera i nadanie przesyłki może odbywać się w pełni online. Wystarczy wybrać platformę logistyczną kurierovo.pl, aby w łatwy, szybki sposób dokonać takiego zamówienia.

Dlaczego to lepszy sposób niż samodzielne udanie się do punktu obsługi? Przede wszystkim korzystając z funkcji online, możesz na spokojnie zastanowić się, jakie elementy oferty są ci potrzebne. Po drugie, jest to doskonały sposób dla każdego, kto nie ma czasu w ciągu dnia na załatwienie takiej sprawy. Z funkcji online można skorzystać nawet w środku nocy, po zakończeniu innych aktywności, co jest niezwykle wygodnym rozwiązaniem.

Warto pamiętać także o tym, że korzystanie z platformy logistycznej pozwala na oszczędność czasu. Nie wymaga bowiem jazdy do punktu obsługi, ręcznego wypełnienia dokumentów czy czekania w kolejce. Wszystko odbywa się szybko i sprawnie, dlatego, jeśli tylko potrzebujesz nadać przesyłkę, zachęcamy: zamów kuriera DPD online.

Kiedy pojawi się kurier i jakie informacje są potrzebne do jego zamówienia?

Aby dokonać rezerwacji terminu kuriera, wystarczy znać kilka podstawowych danych paczki, takich jak wymiary i waga, jak również określić jej typ (na przykład paczka, list). Po wypełnieniu tych kilku informacji oraz danych teleadresowych nadawcy i odbiorcy będzie możliwe ustalenie dnia i czasu, w którym pojawi się kurier DPD, aby odebrać przesyłkę.

Z kolei cały proces jej przewożenia zależy od tego, czy udaje się ona do Polski, czy za granicę. W przypadku przesyłek krajowych często nie trwa więcej niż jeden dzień roboczy, co na pewno ucieszy zarówno nadawcę, jak i odbiorcę.

Prawda o kupowaniu towaru z Chin – hit czy kit?

0
Prawda o kupowaniu towaru z Chin

Pokutuje wciąż przekonanie, że tanie, sprowadzane w ilościach hurtowych produkty z Chin są kiepskiej jakości i często się psują. Nie jest to jednak prawda. Import z Chin ma wiele zalet, a jakość produkowanych tam towarów jest wielokrotnie sprawdzana.

Czym jest kontrola jakości w Chinach?

Dzięki przeprowadzaniu kontroli na różnych etapach produkcji efektem końcowym jest produkt najwyższej jakości. Podczas importowania towaru pierwszy etapem powinna być weryfikacja potencjalnego kontrahenta. Polski dystrybutor powinien sprawdzić, czy rzeczywiście posiada on deklarowane fabryki. Następnym etapem jest dokładna weryfikacja jakości towaru. Istnieją cztery rodzaje kontroli produkcji. Pierwszym z nich jest audyt fabryki przed produkcją. Polega on na sprawdzeniu warunków panujących w fabryce i umożliwia dostrzeżenie problemów przed rozpoczęciem procesu produkcji. Kontrola surowców i półproduktów pozwala na nawiązanie współpracy jedynie z partnerami spełniającymi oczekiwania. Następny etap kontroli przypada na moment, gdy wyprodukowane zostało około 50% zamawianych towarów. Kontrola w trakcie produkcji umożliwia sprawdzenie jakości wytwarzanych towarów i ewentualną korektę. Zamawiany produkt, np. dobre chińskie narzędzia, zostaje sprawdzony pod kątem zgodności norm oraz zgodności z harmonogramem realizacji. Istnieje również możliwość przeprowadzenia kontroli tuż przed wysyłką, na końcowym etapie produkcji. W tym czasie, produkty ponownie są sprawdzane pod kątem spełniania norm oraz wystąpienia ewentualnych wad. W przypadku wykrytych usterek mogą one zostać usunięte przed transportem. Ostatnim etapem kontroli jest sprawdzenie towaru w trakcie załadunku. Podczas niego można upewnić się, czy produkty zostały poprawnie zapakowane i nie ulegną uszkodzeniu w transporcie. Na tym etapie sprawdzane są również dokumenty niezbędne do importu. Dzięki wieloetapowej kontroli produktów, zarówno przed, w trakcie jak i po zakończeniu produkcji w Chinach, sprowadzane produkty spełniają wszelkie oczekiwania i standardy jakości.

Mity na temat importu towarów z Chin

Wokół towarów importowanych z Chin narosło wiele mitów. Pierwszym i najpopularniejszych jest przekonanie o najniższej cenie. Powszechnie uważa się, że produkty sprowadzane z Chin są najtańsze i umożliwią wysoką marżę. Przekonanie to powstało w latach 90 i jest już nieaktualne. Jednak import z Chin dalej pozostaje opłacalny. Dodatkowo dla wielu produktów jest to jedyna droga zakupu. Tak wygląda sytuacja między innymi w branży elektronicznej i komputerowej.

Drugim równie popularnym mitem na temat importu z Chin jest obawa o wielkość zamówienia. Dotyczy ona przekonania, że tanie zakupy z Chin wymagają ilości kontenerowych. Obecnie zasada ta już nie obowiązuje. Bez problemu można zamówić pojedyncze opakowania bądź paletę.

Service design – czy tylko dla specjalistów?

0
Service design

O usługach service design mówi się coraz więcej głównie dlatego, że ostatni rok 2020 obarczył nas dość trudnymi wydarzeniami, które w ogromnej mierze wpłynęły na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Pojawiła się konieczność modyfikowania swoich profili i dostosowywania się do zmieniającego się rynku. Panuje jednak powszechne przekonanie, że service design sprawdza się wyłącznie w specjalistycznych sektorach i tylko na tym poziomie, na którym usługi kierowane są stricte do klientów danej firmy. Tymczasem praktyka pokazuje coś zupełnie innego.

Podstawa projektowania usług, czyli co trzeba wiedzieć o netnografii?

0
Podstawa projektowania usług

Netnografia to pojęcie składające się z dwóch słów: Internetu i etnografii. Oznacza adaptację badań etnograficznych w świecie cyfrowym. Jako dziedzina nauki skupia się na zachowaniach społeczności i pojedynczych odbiorców. Łatwo więc zrozumieć, dlaczego stanowi jeden z absolutnych filarów service design. Dowiedz się więcej o netnografii i o tym, w jaki sposób pomaga ona projektować usługi!

ZOBACZ TEŻ

Ile godzin pracuje rolnik?

Ile godzin pracuje rolnik?

Ile godzin pracuje rolnik? Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile godzin pracuje rolnik? Praca rolnika jest niezwykle wymagająca i pełna wyzwań. W tym artykule przyjrzymy się...