Opinie o franczyzie Żabka

Zbudowanie od podstaw sprawnego punktu handlowego nie jest prostym zadaniem. Potrzeba do tego przede wszystkim determinacji i kreatywności. Jakie jeszcze cechy powinny charakteryzować osobę, która decyduje się na taki biznes?

Ambicja, otwartość, odpowiedzialność i wiarygodność

To cztery podstawowe cechy osobowości, którymi wyróżniają się urodzeni przedsiębiorcy. Pierwsza z nich jest szczególnie pożądana – tylko dzięki wymagającemu podejściu do siebie i swojego biznesu przedsiębiorca może odnieść znaczący sukces. Ciężka praca niesie za sobą wymierne korzyści. Otwartość jest z kolei istotna w zakresie wprowadzania do biznesu innowacji takich jak nowe strategie marketingowe czy nowe kategorie produktów. Przykładem otwartości na potrzeby współczesnego rynku są na przykład popularne w ostatnich latach aplikacje mobilne. Bez umysłu otwartego na zmiany i nowe rozwiązania nowa działalność gospodarcza szybko przestanie się rozwijać.

Odpowiedzialność to kolejne bardzo istotne słowo w kontekście prowadzenia własnej działalności. Każdy, kto się na to decyduje, musi mieć świadomość podejmowanego ryzyka i dużej odpowiedzialności, która na nim ciąży. Nie chodzi jedynie o nas samych – biznes to również miejsca pracy dla innych osób, którym musimy zapewnić stabilność i stały dochód. Prawdziwa wiarygodność to cecha, która wyróżnia niewiele miejsc i ludzi. Składa się na nią otwarta i prowadzona z szacunkiem komunikacja, jak również autentyczność i zaufanie do sprawdzonych źródeł informacji, dostawców towarów czy partnerów biznesowych.

Przykład działalności zgodnej z powyższą myślą: franczyza Żabka

Co ciekawe, na tych właśnie zasadach opiera się działalność największej sieci małych sklepów typu convenience store działających w Polsce. Z uwagi na atrakcyjną ofertę utworzenia franczyzy Żabki warto pochylić się nad faktem, jak te zasady funkcjonują w przypadku planu biznesowego tej firmy. Fakty i opinie o franczyzie Żabki są idealnym przykładem na wprowadzenie zasad sprawnego budowania punktu handlowego w życie.

Dzięki ambicji sieć Żabka rozwinęła się w ciągu 22 lat z siedmiu punktów otwartych testowo w Poznaniu i Swarzędzu w 1998 roku do ponad 6,6 tysiąca punktów działających na zasadzie franczyzy Żabki w 2020. Ogromna determinacja i świetnie rozwinięta strategia biznesowa pozwoliła firmie na szeroko zakrojony rozwój. Otwartość to również flagowa cecha sieci – jako pierwsza firma w Polsce zaadaptowała model convenience store i przez lata ulepsza go, dopasowując model biznesowy do polskich warunków. To także przystosowanie się do dynamicznie zmieniających się wymagań klientów, na przykład poprzez wprowadzenie usługi wypłat pieniędzy z kart płatniczych w swoich placówkach. Ogromną innowacją jest też aplikacja Żappka, a także dedykowana właścicielom lokali Frappka.

Opinie: franczyza Żabka

Każdy lokal otwarty w ramach franczyzy Żabka to świetne potwierdzenie zasady odpowiedzialności za biznes. Pomimo przekazywania placówek swojej marki w ręce franczyzobiorców sieć wciąż czuwa nad sprawnym działaniem sklepów. Poczucie odpowiedzialności za franczyzy Żabki spoczywa zarówno na barkach sieci, jak i konkretnego franczyzobiorcy. Oznacza to, że przedsiębiorca nie jest pozostawiony bez wsparcia i może liczyć na stałą pomoc między innymi w zakresie marketingu czy IT. Sieć oferuje także liczne przydatne szkolenia.

Opinie o franczyzie Żabka są bardzo pozytywne – sieć dba o swoich franczyzobiorców, co realizuje również zasadę wiarygodności działań marki. Poza wymienionymi wyżej udogodnieniami na franczyzobiorców czeka również program wsparcia dla nowych przedsiębiorców. Wystarczy spełnić kilka prostych warunków, by cieszyć się gwarantowanym przychodem na poziomie 16 tysięcy złotych netto przez pierwsze dwanaście miesięcy. Oferta dotyczy jedynie sklepów otwartych pomiędzy 1 marca 2020 roku a 28 lutego 2021 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here