Franczyza Żabka i aplikacje mobilne w prowadzeniu biznesu

Smartfony towarzyszą nam na co dzień w bardzo różnorodnych zadaniach. Placówki handlowe przygotowują już nie tylko aplikacje dla klientów, ale także rozwiązania pozwalające przedsiębiorcom na mobilne zarządzanie biznesem.

Franczyza Żabka – opinie 2020 biorą pod uwagę także dostęp do mobilnych rozwiązań

Aplikacje mobilne zyskały w ostatniej dekadzie ogromną popularność. To epoka rewolucji w podejściu do technologii – niemal każdy z nas nosi w kieszeni przenośny komputer o dużej mocy obliczeniowej. Dynamicznie zmieniające się trendy w komunikacji zmuszają firmy do wyjścia naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na utworzenie biznesowych aplikacji mobilnych skierowanych do konsumentów. Przedstawiamy zalety wykorzystywania takich rozwiązań w biznesie i unikatowy przypadek polskiej aplikacji, która nie jest skierowana do klientów, lecz stworzona w celu zarządzania lokalem w ramach franczyzy Żabki.

Przewaga marketingowa związana z wykorzystaniem aplikacji mobilnych

Firmy z różnych sektorów decydują się na tworzenie aplikacji mobilnych dla swoich biznesów. Pojawiają się kolejne aplikacje banków, miejsc związanych z rozrywką, kulturą i handlem. Jakie są plusy takiego rozwiązania? Z pewnością ogromną zaletą jest dostęp 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu – jedynym ograniczeniem jest połączenie z siecią internetową.

Dzięki rozwiązaniom mobilnym użytkownicy mogą łatwo wyszukiwać nowe oferty i promocje. Charakterystycznym elementem aplikacji sklepów na smartfony są również programy lojalnościowe, najczęściej polegające na zbieraniu punktów. Jednym ze sztandarowych przykładów tego typu programów jest Żappka – mobilne rozwiązanie dla klientów sklepów otwieranych na zasadzie franczyzy Żabka. Działanie aplikacji jest dziecinnie proste. W zależności od systemu posiadanego urządzenia mobilnego wystarczy pobrać ją z Google Play, App Store lub Huawei AppGallery i zabrać telefon na zakupy. Po zeskanowaniu kodu przypisanego do swojego konta przy finalizacji transakcji aplikacja nalicza punkty za każdą wydaną złotówkę. Po uzbieraniu konkretnej ilości tak zwanych żappsów możemy przeznaczyć je na wybrane produkty dostępne w sklepie. Aplikacja ponadto informuje klientów o nowościach i promocjach. Możemy także monitorować status przesyłek do odbioru w punkcie Żabka, a nawet połączyć kartę płatniczą z aplikacją w celu przeprowadzania szybszych transakcji bezgotówkowych.

Franczyza Żabka i ułatwienia dla przedsiębiorców: aplikacja Frappka

Osoby myślące nad otworzeniem własnego biznesu zdecydowanie powinny zainteresować się ofertą franczyzy Żabka. Oprócz korzystnych warunków dla nowych przedsiębiorców – gwarancja przychodu 16 tysięcy netto przez pierwszy rok prowadzenia działalności – sieć oferuje wsparcie różnego rodzaju. Opieka sieci obejmuje zarówno pomoc w rozwijaniu biznesu i dostęp do szkoleń, jak i nowoczesną aplikację przygotowaną przez franczyzę Żabka. Opinie w 2020 na ten temat są jednoznaczne – takie rozwiązanie to zdecydowanie korzystny krok dla każdej ze stron.

Frappka to aplikacja analogiczna do Żappki, jednak przeznaczona dla franczyzobiorców, którzy szukają sposobów na usprawnienie zarządzania sklepem. To unikatowe narzędzie na polskim rynku. Program pozwala między innymi na generowanie raportów sprzedażowych ze szczegółową analizą, sprawdzenie statusu dostaw i wsparcie w rozwiązywaniu różnego rodzaju problemów.

Właściciele lokali mogą w różnych sytuacjach liczyć na pomoc franczyzy Żabka – opinie w 2020 zwracają uwagę na ten aspekt. Trzymanie ręki na pulsie i monitorowanie na bieżąco sytuacji sklepu jest szczególnie ważne w czasach pandemii, która powoduje liczne nieprzewidziane utrudnienia w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy chwalą sobie kontakt z siecią nie tylko ze względu na specjalną aplikację mobilną, ale również w kontekście pomocy marketingowej oraz w sektorze IT przez cały czas trwania umowy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here