Kubki z logo firmy

Kubek z logo firmy to klasyk, na który nadal decyduje się wielu przedsiębiorców – dlaczego? Produkty tego typu są przede wszystkim praktyczne. Klient może wykorzystać je w domu zarówno jako element zastawy stołowej, jak i dekorację. Wiele osób korzysta z takich kubków również w pracy. Ładny kubek kojarzy się z chwilą relaksu przy kawie lub herbacie. Budzi zatem pozytywne skojarzenia. Czy w sytuacji, kiedy firmowy kubek jest tak popularnym nośnikiem reklamowym, nadal warto się na niego zdecydować?

Uniwersalny i praktyczny, czyli jaki powinien być gadżet reklamowy

Jeśli chcemy, aby klient był zadowolony z otrzymanego prezentu i faktycznie korzystał z niego na co dzień, rozszerzając tym samym wiedzę na temat marki, należy wybrać w tym celu produkt praktyczny i uniwersalny. Na liście klasyków znajdują się przede wszystkim notesy, kalendarze, długopisy czy kultowe kubki. Ostatnia propozycja ma nad poprzednikami tę przewagę, że właściwie nie zużywa się i nie wychodzi z użycia, tak jak na przykład kalendarz. Logo firmy na kubkach – o ile trwałe – pozostanie na produkcie na zawsze, a klient będzie mógł korzystać z gadżetu przez dowolny okres i każdego dnia w jego głowie będzie budowało się zaufanie do marki, z której nazwą czy znakiem firmowym styka się na co dzień. 

Spersonalizowany wygląd pozwoli się wyróżnić

W tłumie firmowych kubków, warto zadbać o nadanie logowanemu produktowi wyjątkowego designu, który wyróżni go spośród innych gadżetów reklamowych. Liczy się zarówno kształt naczynia, jak i jego kolor oraz nadruk. Wszystko powinno być jednocześnie spójne i wyjątkowe. Najlepiej wybadać wcześniej, jakie kubki preferują osoby pijące kawę i herbatę. Z reguły więcej osób sięga po pękate naczynia, które dobrze leżą w dłoni. Kolor ceramiki należy dopasować z kolei do barw firmowego logo, co pozwoli zachować optymalną estetykę całego produktu. Chociaż kubek jest na tyle uniwersalny, że będzie dobrą reklamą w każdej branży, to jednak warto zadbać, aby w jakiś sposób do niej nawiązywał. Może to być chwytliwe hasło reklamowe lub grafika – wszystko zależy od koncepcji marki. 

Jakość ma znaczenie

W interesie firmy jest dopilnowanie, aby kubek firmowy posłużył klientowi jak najdłużej. Oczywiście, nie mamy wpływu na nieszczęśliwe wypadki skutkujące rozbiciem naczynia, które przykładowo upadnie na podłogę. Możemy zadbać jednak, aby kubek nie pękł po napełnieniu wrzątkiem, nie uległ łatwo uszkodzeniu, nie pękał od wewnątrz i nie zarysowywał się oraz – co najważniejsze – nie tracił swojego oryginalnego wyglądu zewnętrznego, czyli kolorów i nadruków. Jest to o tyle ważne, że gwarantuje stałe oddziaływanie reklamy i świadczy o dbałości firmy o klienta, co buduje również jej pozytywny wizerunek i mówi wiele o jakości świadczonych usług czy sprzedawanych produktów. Poza tym nieestetyczny przedmiot zwyczajnie zniechęca do użytku, dlatego kubek, który szybko ulega zużyciu, z pewnością przestanie towarzyszyć klientowi podczas ulubionego rytuału picia porannej kawy czy popołudniowej herbaty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here