Kalendarze reklamowe

Ogromna liczba spotkań, natłok obowiązków i spraw do załatwienia powoduje, że nietrudno o to, by umknęło nam jakieś ważne wydarzenie prywatne czy zawodowe. Dlatego właśnie tyle osób korzysta z kalendarzy, które umożliwiają doskonałe zaplanowanie różnorodnych wydarzeń. Jest to także idealna forma reklamy dla naszego przedsiębiorstwa, która z pewnością przypadnie do gustu klientom. Który rodzaj kalendarza wybrać jako gadżet reklamowy? Przyjrzyjmy się tematowi z bliska. Ciekawi? Zaczynamy!

Kalendarz a reklama 

Reklamowy kalendarz na 2022 to idealny upominek dla naszych stałych klientów lub kontrahentów. Okładka przednia czy tylna to rewelacyjne miejsce na umieszczenie firmowego logo bądź nazwy firmy. Co więcej, każda ze stron kalendarza może być opatrzona logiem bądź sloganem reklamowym naszej firmy. Także kalendarze ścienne doskonale reklamują naszą działalność. Nie bez powodu kalendarz to jeden z najchętniej wybieranych gadżetów przez wielu przedsiębiorców. 

Rodzaje kalendarzy ściennych

Bardzo popularne są kalendarze ścienne, które są niezwykle funkcjonalne, zarówno w użytku prywatnym, jak i w profesjonalnych biurach. Pozwala na szybki rzut okiem na wolne lub zajęte terminy podczas umawiania różnorodnych spotkań czy wydarzeń. Co najważniejsze, są doskonałym nośnikiem reklamowym. Duża dostępna powierzchnia w główce czy stopce kalendarzy, pozwala na zamieszczenie loga firmy i innych danych kontaktowych. Wyróżnić możemy kalendarze ścienne:

  • jednodzielne,
  • trójdzielne,
  • wieloplanszowe, 
  • plakatowe. 

Kalendarze plakatowe to doskonała dekoracja połączona z szybką możliwością znalezienia konkretnej daty. Jednodzielne czy trójdzielne modele to najbardziej popularne kalendarze ścienne, które są niezwykle praktyczne. Modele wieloplanszowe są efektywne, co więcej mogą zostać wydrukowane na nietypowym papierze. Są to więc produkty z serii premium.

Kalendarze książkowe

Kalendarz książkowy to obowiązkowy atrybut człowieka sukcesu. Jest ulubioną formą ludzi biznesu. Zdecydowanie warto postawić na ten rodzaj kalendarzy jako nośnik reklamy naszego przedsiębiorstwa. Najbardziej popularnym i poręcznym formatem wykorzystanym do produkcji kalendarzy książkowych jest A5. Ich zastosowanie jest wszechstronne – notatnik, książka teleadresowa, organizer, planer itd. 

Kalendarze biurkowe 

To kolejny rodzaj kalendarzy, który jest powszechnie wykorzystywany w biurach czy gabinetach. Najczęściej przybiera kształt piramidy, którą pięknie można ustawić na biurku. Dbając o jakość, kalendarze biurkowe powinny być wykonane z papieru o gramaturze 300g/m3.

Chcąc zareklamować naszą działalność warto postawić na kalendarze książkowe. Chcąc wyróżnić się z tłumu warto pomyśleć o oryginalnej formie kalendarza listkowego, w formie niewielkich karteczek do noszenia w portfelu. Rodzaj kalendarzy powinien być przede wszystkim dopasowany do budżetu, który przeznaczony jest na reklamę, jak również dopasowany do grupy docelowej kampanii reklamowej. Do dzieła!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here