Strony internetowe, tworzenie, pozycjonowanie i coś jeszcze

Strona internetowa to nasza wizytówka w internecie, dlatego jej stworzenie najlepiej powierzyć specjaliście. Nie tylko zaprojektuje on naszą stronę internetową, ale w razie potrzeby wykona też prace aktualizacyjne, utrzymaniowe oraz modernizacyjne i zadba o dobrą jej pozycję w wyszukiwarkach, w tym tak popularnej jak wyszukiwarka Googla.

Strona internetowa – wymagania

Przede wszystkim stworzona strona internetowa powinna posiadać intuicyjne oraz łatwe w obsłudze systemy zarządzania treścią CMS. Dodatkowo dobrze by było, aby jej szata graficzna przyciągała wzrok. Strona internetowa powinna się również cechować responsywnością, czyli wyświetlać się prawidłowo nie tylko na komputerach, ale również na urządzeniach mobilnych typu samrtfon, czy tablet.

W dzisiejszym świecie pełnym różnorodnych stron internetowych, szczególny nacisk należy położyć na przyjazną dla użytkownika nawigację, estetykę i funkcjonalność strony, zgodną ze standardami UX i UI. Tylko wtedy możemy mieć gwarancję, że użytkownik chętnie będzie odwiedzał naszą stronę internetową. Agencja seo Warszawa projektując strony internetowe wcieli w życie powyższe zasady i stworzy naprawdę profesjonalną, zgodną z RODO stronę internetową, bazując na najnowszych trendach i swoich doświadczeniach zdobytych przy wykonywaniu innych projektów.

Pozycjonowanie stron internetowych

Stworzenie strony internetowej to jedno, natomiast po zakończeniu wszelkich prac warto zadbać o to, aby strona była widoczna w internecie i aby klienci chętnie na nią wchodzili. W tym celu należy podjąć szereg działań związanych z pozycjonowaniem i SEO, które sprawią, że nasza strona internetowa będzie wysoko w rankingu wyszukiwarek.

W ramach działań SEO dokonuje się:
*zmian w treściach widocznych na stronie, poprzez umieszczenia w tekstach tzw. słów kluczowych
*zmian w kodzie witryny
*optymalizacji profilu linków przychodzących

Z kolei pozycjonowanie ma zapewnić konkretnej stronie internetowej osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnej frazy.

Dodatkowe czynności

Jeżeli mamy już stronę internetową, wykonujemy czynności pozycjonowania stron Warszawa i SEO, to taką przysłowiową kropką nad i jest reklama w internecie Warszawa. W tym celu w internecie umieszczamy artykuły sponsorowane o podobnej tematyce do działalności, którą prowadzimy. Ich celem jest wywarcie wpływu na określoną grupę docelową i zachęcenie jej do skorzystania z naszych usług. Oczywiście artykuły możemy napisać sami, ale często lepiej ten temat przekazać agencji. Ustali ona wspólnie z nami jaki komunikat marketingowy ma wynikać z artykułu i stworzy pod to odpowiednie treści. Dodatkowo ustali harmonogram publikacji treści, tak aby przyniosło to jak najlepszy efekt. Kolejne narzędzie to tzw. marketing automation, czyli analizowanie zachowań użytkowników, którzy odwiedzają naszą stronę. Dzięki temu możemy na przykład wysłać do klienta, który otworzył nasz newsletter dotyczący danego produktu, informację o promocji konkretnego produktu. Dodatkowo dzięki analizie zachowań na stronie możemy wyświetlać treści dopasowane do preferencji konkretnego klienta.

To jedne z nielicznych przykładów reklamy w internecie. Pozostałe to na przykład: linki sponsorowane, mailing, banery reklamowe. Specjalista pomoże wybrać Ci te najwłaściwsze, adekwatne do Twoich potrzeb.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here