Obsługa klienta DPD

Jesteś klientem DPD? Chcesz nadać przesyłkę lub zastanawiasz się, co się dzieje z Twoją paczką? W takim razie koniecznie dowiedz się, jak działa obsługa klienta DPD i jak się z nią skontaktować.

O firmie DPD

Kurier DPD (skrót od  Dynamic Parcel Distribution) to firma kurierska należąca do DPDgroup, drugiej największej spółki kurierskiej w Europie. Większość udziałów posiada w niej francuski holding GeoPost, który z kolej jest spółką zależną La Poste. Oddział DPD Polska wyodrębnił się w 2002 roku z nieistniejącej już Masterlink Express, a w 2014 toku wchłonął także Siódemkę.

Co oferuje firma DPD?

Firma oferuje obsługę przesyłek krajowych i międzynarodowych do ponad 220 krajów świata. W przypadku przesyłek krajowych firma oferuje m.in. ekspresowy serwis krajowy, w ramach którego doręcza przesyłki w jednym z wybranych przedziałów czasowych następnego dnia roboczego. W Warszawie działa także DPD Today, w ramach której paczki dostarczane są jeszcze tego samego dnia. Jeśli zaś chodzi o obsługę paczek zagranicznych, to firma DPD zapewnia m.in. lotniczą usługę DPD.

Obsługa klienta DPD. Co załatwisz?

Szukasz informacji na temat DPD kontakt? Firma posiada własne Biuro Obsługi Klienta zarówno dla firm, jak i klientów prywatnych. Infolinia (nr +48 22 577 55 55 lub 801 400 373) czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 14:00. Główny adres e-mail to dpd@dpd.com.pl  Poprzez kontakt z obsługą klienta DPD możesz zamówić kuriera online, zlokalizować przesyłkę, złożyć dyspozycję zmiany terminu dostawy, przekierowania lub zwrotu przesyłki, złożyć reklamację, zamówić materiały operacyjne, zamówić opakowania specjalne czy ocenić pracę kuriera.

Oprócz infolinii funkcjonuje także czat online DPD, za pomocą którego można szybko porozmawiać z konsultantem. Ponadto jest tu także lista najczęściej zadawanych pytań (FAQ) wraz z odpowiedziami. Składanie reklamacji w firmie DPD jest bardzo łatwo i możliwe online za pośrednictwem dostępnego na stronie formularza. W ten sposób można także ocenić pracę kuriera. Zlecenia można złożyć też mailowo na adres zlecenia@dpd.com.pl, dyspozycje pod adresem dyspozycje@dpd.com.pl, a pozostałe tematy są obsługiwane przez skrzynkę o adresie cc@dpd.cin.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here