Contact center

Dzisiejszy świat dynamicznie się rozwija. Każdego dnia w różnych branżach implementowane są nowe, innowacyjne rozwiązania, które w znaczący sposób upraszczają naszą pracę. Jeszcze kilkadziesiąt lat temu przełomowym rozwiązaniem były call center, czyli ogromne centralne telefoniczne, z których realizowano setki i tysiące połączeń wychodzących i przychodzących w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb klientów. Dzisiaj, na skutek postępu technologicznego, ta technologia ewoluowała i zamiast tradycyjnych wirtualnych centrali telefonicznych, coraz częściej mamy do czynienia z wielozadaniowymi contact center. Czym są contact center i jakie usługi wchodzą w ich skład? Czy contact center pozwala kompleksowo zaspokoić rosnące potrzeby klientów i dostosować komunikację do ich preferencji? Tego wszystkiego dowiesz się czytając tekst o funkcjonalności contact center. Sprawdź koniecznie!

Czym jest contact center? 

Contact center to kompleksowe rozwiązanie, które jest rozwinięciem koncepcji tradycyjnego call center. Przykładowo, w Call Center mamy do czynienia wyłącznie z kontaktem za pośrednictwem telefonu, natomiast w przypadku contact center, łączność telekomunikacyjną nawiązuje się za pomocą m.in. poczty e-mail, wirtualnych czatów, wideoczatów czy sms’ów. 

Contact center działają w bardzo intuicyjny i sprawny sposób. Zazwyczaj wszystkie kontakty od klientów lądują we wspólnej kolejce oczekującej, a następnie system nadaje im stosowne priorytety i przypisuje daną formę kontaktu do danego konsultanta contact center. Cała procedura odbywa się płynnie i sprawnie, a poszczególni pracownicy mogą odpowiadać za jedno lub kilka mediów. 

Wybór systemu contact center oferowanego przez liderów w branży wiąże się z szeregiem korzyści. Po pierwsze, cała historia wszystkich połączeń, smsow, e-maili, wiadomości w mediach społecznoścowych, wideoczatów czy wirtualnych czatów jest notowana do kanałów CRM. Po drugie, do obsługi nowoczesnych contact center wcale nie trzeba już gigantycznych biur i przestrzeni. Najnowocześniejsze rozwiązania działają w ramach chmury, którą można obsługiwać z dowolnego miejsca, nawet z domu. 

Jakie usługi wchodzą w skład contact center? 

Najnowocześniejsze contact center pozwalają na obsługę bardzo wielu różnych kanałów komunikacji z klientem. Do najczęściej wybieranych przez duże firmy rozwiązań należą: realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, helpdesk w postaci e-mail, wirtualny czat, kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych: Facebook Messenger, WhatsApp Business oraz Viber Business, kontakt SMS czat, chatbot, robocaller, czaty wideo, web click-to-call. Nowoczesne contact center to również rozbudowane systemy CRM, real time raporting, przejrzysty wallboard czy zaawansowana analityka. Najlepsze contact center wdrażają najnowocześniejsze rozwiązania i zapewniają chociażby aplikację mobilną, dzięki której wszystkie kanały komunikacji można śledzić z jednego urządzenia. Dzięki temu obsługa klienta możliwa jest nawet z domu, podczas pracy zdalnej. 

Jeżeli Twoja firma dynamicznie się rozwija i poszukujesz sprawdzonych rozwiązań, które ułatwią obsługę wszelkich usług telekomunikacyjnych, wybierz kompleksowe rozwiązanie, jakim jest System Contact Center lub wirtualna centrala voip od https://www.daktela.com/pl/. Przekonaj się, że contact center jest czymś znacznie więcej niż tradycyjny call center oparty na połączeniach telefonicznych. Wypróbuj wszystkie funkcjonalności contact center, które oferuje firma Daktella już teraz! Przekonaj się, że wieloletni rozwój i doświadczenie firmy Daktela w implementowaniu najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych przyczyni się do Twojego sukcesu! Zapoznaj się z kompletnym portfolio usług telekomunikacyjnych i obejrzyj prezentację online, która rozwieje Twoje ewentualne wątpliwości. Wybierz rozwiązanie, z którego korzystają już najwięksi gracze na rynku i dołącz do jednej z największych infrastruktur contact center w regionie. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here